Autor |
Wiadomość |
PoOkieS
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:57, 15 Lip 2008 |
 |
Splanowana głowica, aluminiowe podkładki pod głowicę oraz pod cylinder, polerowany i odchudzony tłok, sportowy gaznik. nowy 4kanałowy cylinder:) Moc niesamowita jak na Etke Chce wyrwac z ramy  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PoOkieS dnia Pon 22:01, 20 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
trust.93
Uczący się mechaniki
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hecznarowice
|
Wysłany:
Śro 0:51, 16 Lip 2008 |
 |
ile mocy i v-maxa podniosło? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
PoOkieS
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:34, 16 Lip 2008 |
 |
v-max 130-135km/h moc 17-18koni i silnik pracuje na 10tyś obr czyli ciut więcej niż normalna Etka  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
rider
Administrator
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:09, 20 Wrz 2008 |
 |
nie ma 17KM gdzieś z 15KM ma. A zobacz sobie ten filmik i obejrzyj ile 15 konna MZ kręci(MZ ETZ 150x) [link widoczny dla zalogowanych]
nawet by wiecej ukręcila ale wskazówa stanęla na kolku... wiec jest kolo 12 000 rpm a tak w ogóle to etka "Leyka" z PJ  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|