Zjawka50
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:37, 24 Sie 2008 |
|
Simsony to moja dziedzina więc ja dodam parę schemacików do Simka
Simsony SR
Nowsze modele SR50/1:
[link widoczny dla zalogowanych] : instalacja 12V, zapłon klasyczny, prostokątne kierunkowskazy i lampa tylna, światło postojowe w przedniej lampie, brak "mrugania" światłem drogowym, licznik zespolony
[link widoczny dla zalogowanych]instalacja 12V, zapłon bezstykowy (electronic), lampa przednia Halogenowa HS1, EWR, prostokątne kierunkowskazy i lampa tylna, światło postojowe w przedniej lampie, brak "mrugania" światłem drogowym, licznik zespolony
[link widoczny dla zalogowanych]instalacja 12V, zapłon bezstykowy (electronic), lampa przednia Halogenowa HS1, EWR, prostokątne kierunkowskazy i lampa tylna, światło postojowe w przedniej lampie, brak "mrugania" światłem drogowym, licznik zespolony
[link widoczny dla zalogowanych] instalacja 12V, zapłon bezstykowy (electronic), lampa przednia Halogenowa HS1, EWR, rozrusznik elektryczny, prostokątne kierunkowskazy i lampa tylna, światło postojowe w przedniej lampie, brak "mrugania" światłem drogowym, licznik zespolony
[link widoczny dla zalogowanych] instalacja 12V, zapłon bezstykowy (electronic), lampa przednia Halogenowa HS1, EWR, rozrusznik elektryczny, prostokątne kierunkowskazy i lampa tylna, światło postojowe w przedniej lampie, brak "mrugania" światłem drogowym, licznik zespolony
Uwaga.
- Oznaczenie "ohne Dauerlicht" w modelach C i CE oznacza połączenie układu EWR w ten sposób, że światła świecą się tylko w pozycji 2 stacyjki. Zasilanie przedniej lampy jest połączone przez stacyjkę, zacisk 31c układu EWR jest połączony z masą.
- Brak w.w. oznaczenia w modelach C i CE oznacza połączenie układu EWR w ten sposób, że na pozycji 1 światła się żarzą, a na pozycji 2 światła działają normalnie. Z tego powodu układ EWR mylnie nazywany jest "wzmacniaczem świateł". Zasilanie świateł jest połączone bezpośrednio, zacisk 31c układu EWR jest połączony ze stacyjką i w pozycji 2 stacyjki łączy się z masą. Stacyjka posiada 2 przewody brązowe połączone do jednego konektora.
Starsze modele SR50:
[link widoczny dla zalogowanych] instalacja 6V, zapłon klasyczny, brak kierunkowskazów, okrągła lampa tylna, brak postojówki w przedniej lampie, brak "mrugania" światłem drogowym, licznik okrągły, bez kontrolek, uproszczone przełączniki po obu stronach kierownicy, brak stacyjki, zamiast akumulatora zestaw 4 baterii R20; wersja uproszczona, rzadko występuje (produkcja przez jeden rok)
[link widoczny dla zalogowanych]instalacja 6V, zapłon klasyczny, okrągłe kierunkowskazy i lampa tylna, brak postojówki w przedniej lampie, "mruganie" światłem drogowym, licznik okrągły, bez kontrolek
[link widoczny dla zalogowanych]: instalacja 6V, zapłon klasyczny, okrągłe kierunkowskazy i lampa tylna, brak postojówki w przedniej lampie, "mruganie" światłem drogowym, licznik zespolony
[link widoczny dla zalogowanych] instalacja 12V, zapłon elektroniczny, okrągłe kierunkowskazy i lampa tylna, brak postojówki w przedniej lampie, "mruganie" światłem drogowym, licznik zespolony
[link widoczny dla zalogowanych]instalacja 12V, zapłon elektroniczny, okrągłe kierunkowskazy i lampa tylna, brak postojówki w przedniej lampie, "mruganie" światłem drogowym, licznik zespolony, rozrusznik elektryczny.
Nowsze wersje z lat 90:
[link widoczny dla zalogowanych]- wersja z rozrusznikiem elektrycznym i zapłonem PVL
Simson KR51/2:
[link widoczny dla zalogowanych] wersja z zapłonem klasycznym, 6V 25/25W.
[link widoczny dla zalogowanych] wersja z zapłonem bezstykowym (electronic), 6V 35/35W
Simsony S
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym: [link widoczny dla zalogowanych]
Oznaczenia kolorów
sw - czarny,
rt - czerwony,
gu - zielony,
ws - biały,
ge - zółty,
gr - szary,
bl - niebieski,
br - brązowy |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zjawka50 dnia Nie 17:54, 21 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|